به گفته کارشناسان علوم ارتباطات و رسانه، وظیفه ذاتی رسانه های گروهی از جمله شبکه های اجتماعی کمک به افکار عمومی در گزینش درست در انتخابات می باشد. این گزینش بی شک با روشنگری، انتقاد سازنده و انعکاس واقعی اخبار و اطلاعات میسر است چیزی که شاید هنوز در دنیای مجازی ما جایگاه خود را بازنیافته است.تاثیر فضای مجازی بر افکار عمومی و نقشی که این پدیده تقریبا نوظهور در تحولات سیاسی و اجتماعی دارد شاید برکسی پوشیده نباشد، اما در یک جامعه اسلامی انتظار بر این است که اخلاق و منش اسلامی و حرفه ای برآن حاکم باشد. وضعیت رسانه های اجتماعی تابعی از …