27 فروردین

بهره‌برداری از نورپردازی ساختمان مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شهر میراث جهانی یزد از بهره‌برداری از نورپردازی ساختمان این مدیریت و تالار شهید آوینی خبر داد.

حامد سلطانی  با بیان اینکه یکی از اقدامات شهرداری در راستای زیباسازی شهر نورپردازی اماکن و ساختمان‌های شهر است، اظهار کرد: امسال شاهد نورپردازی در بخش‌های مختلف شهر به ویژه در بافت تاریخی هستیم.

وی اقدامات انجام شده در حوزه نورپردازی را مربوط به کوچه‌های بافت تاریخی، مسجد جامع، مسجد روضه محمدیه (حظیره)، امیرچقماق و دیگر نقاط شهر دانست و افزود: این اقدامات با استقبال خوبی همراه شده و رضایت شهروندان و مسافران نوروزی را جلب کرده است.

سخنگوی شهرداری شهر میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: نورپردازی ساختمان‌های مهم شهرداری نیز در دستور کار قرار گرفته است تا نمای این بناها که در خیابان‌ها و میدان‌های اصلی شهر قرار دارد جلوه زیباتری به شهر ببخشد.

سلطانی نورپردازی ساختمان مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و تالار شهید آوینی را از جمله این اقدامات دانست و تصریح کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر، پروژه نورپردازی این ساختمان که به تازگی مرمت و بازسازی شده و در اختیار مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قرار گرفته است، به بهره‌برداری رسید.

وی درباره این ساختمان و تاریخچه آن، گفت: ساختمان مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد سال ۱۳۵۴ و همزمان با تعریض بلوار شهید صدوقی (ره) احداث شد و در ایام هشت سال دفاع مقدس نیز میزبان پیکرهای مطهر شهدای یزدی در عملیات‌های مختلف جنگ تحمیلی بود.

سخنگوی شهرداری شهر میراث جهانی یزد افزود: علاوه بر نورپردازی ساختمان مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، تالار شهید آوینی که یکی از مراکز عمومی و مورد استفاده مردم است نیز نورپردازی شده است.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.