فیلم 100 سال بلدیه با زیرنویس 5 زبان زنده دنیا تولید می شود
24 اسفند

فیلم 100 سال بلدیه با زیرنویس 5 زبان زنده دنیا تولید می شود

مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری یزد از اقدامات صورت گرفته را پیگیری تولید فیلم 100 سال بلدیه دانست و تصریح کرد: قرارداد شش ماهه این فیلم منعقد شده و انشاالله تا شهریور ماه این فیلم با زیرنویس 5 زبان زنده دنیا تولید می شود.

حامد سلطانی مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری یزد در آیین شروع به فعالیت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در ساختمان جدید با اشاره به اینکه در دوره جدید این اداره تمامی روابط عمومی های مناطق،‌ سازمان ها و معاونت های شهرداری با دستور شهردار شهر میراث جهانی یزد تحت مدیریت این اداره در حال فعالیت هستند، با اشاره به اینکه روابط عمومی یزد به عنوان سکاندار کارگروه بین الملل و دیپلماسی شهری کمیته روابط عمومی های مجمع کلانشهرهای ایران انتخاب شده، تصریح کرد: یزد به مدت یکسال دبیرخانه این کارگروه است و امیدواریم که با حمایت های مجموعه روابط عمومی های استان و شورا و شهرداری،‌ اقدامات خوبی در این دبیرخانه رخ دهد.

مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری یزد تصریح کرد: قطعا یزد ظرفیت های گسترده ای در حوزه بین الملل و دیپلسماسی شهری دارد و می توان به عنوان یک ظرفیت برای انجام اقدامات خوب در استان از این دبیرخانه استفاده کرد.

سلطانی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این حوزه را پیگیری تولید فیلم 100 سال بلدیه دانست و تصریح کرد: قرارداد شش ماهه این فیلم منعقد شده و انشاالله تا شهریور ماه این فیلم با زیرنویس 5 زبان زنده دنیا تولید می شود.

وی با بیان اینکه فیلم 100 سال بلدیه به کشورهایی که شهرهای آن با یزد خواهرخوانده هستند ارسال می‌شود تصریح کرد: در این فیلم 50 دقیقه‌ای، ‌تاریخ 100 ساله شهرداری یزد به نمایش کشیده می‌شود.

مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری یزد از تقویت سامانه 137 شهرداری یزد خبر داد و عنوان کرد: تمام تلاشمان این است که با افزایش ارتباط میان مردم و شهرداری و پیگیری مسائل و مشکلاتی که از طریق این سامانه ارائه می‌کنند، ‌دیوار بی‌اعتمادی میان مردم و شهرداری را کاهش دهیم.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.