رفع محدودیت ترافیکی میدان معلم یزد تا ۲۵ اردیبهشت
13 اردیبهشت

رفع محدودیت ترافیکی میدان معلم یزد تا ۲۵ اردیبهشت

سخنگوی شهرداری شهر یزد با اشاره به اینکه میدان فرهنگ(نعل اسبی) تعویض می‌شود، از رفع محدودیت ترافیکی میدان معلم تا ۲۵ اردیبهشت خبر داد.

حامد سلطانی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری یزد با گرامیداشت روز معلم، روز کارگر و هفته شوراها اظهار داشت: فرصت بسیار خوبی که توسط شهرداری برای مالکان مشمول حکم تخریب به وجود آمده این است که این مالکان بر اساس برنامه بودجه 1402 می توانند تا پایان دی ماه به مناطق شهرداری مراجعه کنند و در صورت نبود مشکل حکم آنها به جریمه تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان‌هایی که تجاوز به گذر یا ملک همسایه نداشته باشند، عدم وجود پیش آمدگی و همچنین ساختمان‌هایی که به صورت غیرمجاز باغ را به ملک تبدیل نکرده باشند می‌توانند برای این منظور مراجعه کنند.

سخنگوی شهرداری یزد افزود: آن دسته که باغ را تخریب کرده و اقدام به ساخت ملک کرده اند مشمول این قانون نمی‌شوند و باید مراحل قانونی مرتبط را طی کنند اما سایر مواردی که تخلفات مطرح شده را ندارند مشمول این قانون هستند.

سلطانی تصریح کرد: درخواست داریم که شهروندانی که مشمول این طرح هستند مراجعه خود را به روزهای پایانی مشخص شده موکول نکنند که با مشکل برخورد نکنند گفت: روند اجرای این کار به سرعت انجام می‌شود.

وی گفت: خبر دیگری که برای مردم یزد داریم تخفیف 100 درصدی شهرداری برای حمایت از فرزندآوری است و با تصویب و حمایت شورای اسلامی شهر یزد و خانواده‌های دارای چهار فرزند این پروانه به صورت رایگان انجام می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در صورتی که شخصی پنج فرزند داشته باشد، علاوه بر اینکه پروانه ساخت به صورت رایگان برای آنها  صادر می‌شود، 100 متر هم به حداکثر متراژ پروانه افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: شب گذشته هم 44 پروژه شهرداری یزد با حضور استاندار یزد و اعضای شورای اسلامی شهر یزد به بهره برداری رسید و برای استفاده در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

سخنگوی شهرداری شهر میراث جهانی یزد افزود: در ارتباط با رنگ آمیزی جداول گفت: تقاطع هایی که در سطح شهر با مشکل آسفالت روبرو هستند به ترتیب اولویت در حال انجام است و به محض اینکه این اتفاق رخ داد جداول هم رنگ آمیزی خواهد شد.

سلطانی گفت: الان در نقاط مختلف شهر یزد این اتفاق در حال رخ دادن است و در آینده ای بسیار نزدیک در میدان فرهنگ(نعل اسبی) عملیات تعویض آسفالت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی میدان معلم هم وضعیت خوبی دارد و با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در حال انجام است و در زمان اعلام شده که 25 اردیبهشت است محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده در این محل برطرف می‌شود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.