تعامل شهرداری‌ها و مردم تقویت شود
21 مهر

تعامل شهرداری‌ها و مردم تقویت شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده توسط دولت و شوراها به مردم، گفت: تقویت تعامل بین شهرداری‌ها و شهروندان ضروری است.

حامد سلطانی در سی‌امین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در مجموعه‌های مختلف وظایف بسیار سنگینی بر دوش دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد ادامه برگزاری سی‌امین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی شهر یزد هستیم که پس از گذشت نزدیک به هفت ماه از برگزاری بیست‌ونهمین نشست کمیته، نشست سی‌ام در این شهر میراث جهانی برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد اظهار امیدواری کرد: به‌زودی نشست آینده مجمع نیز برگزار شود تا تجربیات همکاران در مجموعه‌های مختلف شهرداری‌ها با یکدیگر به اشتراک گذاشته شود و بتوانیم خدمات انجام شده توسط دولت سیزدهم، شورای ششم و شهرداران را به شهروندان ارائه دهیم و علاوه بر آن، تعاملی که بین شهرداری‌ها و مردم وجود دارد را تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که امروز پیش‌روی تمام افراد جامعه به‌ویژه روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه وجود دارد، جهاد تبیین و لزوم آمادگی کامل برای نقش‌آفرینی در این عرصه است.

سلطانی تصریح کرد: شهرداری‌ها در طول یک سال گذشته خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه کردند و لازم است این خدمات توسط روابط‌عمومی‌ها به اطلاع عموم شهروندان برسد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.