مسافران در صورت نیاز به اسکان اضطراری به نمایشگاه بین‌المللی یزد هدایت می‌شوند
13 شهریور

خبرگزاری ایمنا نقش مهمی در افزایش اعتماد شهروندان به مدیریت شهری دارد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد با بیان اینکه ارتباط با رسانه‌ها یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید توسط نهادهای مختلف عمومی و دولتی انجام شود، گفت: خبرگزاری ایمنا نقش مهمی در افزایش اعتماد شهروندان به مدیریت شهری دارد.

حامد سلطانی در آئین افتتاح و آغاز به کار دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان یزد با اشاره به اینکه بحث اطلاع‌رسانی در جامعه یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید تمام دستگاه‌ها و نهادهای عمومی و دولتی به آن توجه داشته باشند، اظهار کرد: مردم حق دارند از تمام فعالیت‌ها و اقدامات مسئولان آگاه باشند، لذا وظیفه مسئولان است که نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل میان رسانه‌ها و شهرداری یکی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و به همین دلیل از ابتدای فعالیت مدیریت شهری تاکنون نسبت به ایجاد و تقویت این ارتباط اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد تصریح کرد: یکی از معضلاتی که شهرداری‌ها با آن به شدت درگیر بودند، وجود دیوار بی‌اعتمادی میان مردم و شهرداری‌ها است که به طور قطع با اطلاع‌رسانی امکان رفع این مشکل و کوتاه شدن این دیوار وجود دارد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم که در حوزه اطلاع‌رسانی بهترین عملکرد را داشته باشیم و به طور قطع این عملکرد با افتتاح خبرگزاری ایمنا بهتر و بیشتر رقم می‌خورد.

سلطانی با بیان اینکه امروز استودیوی «صدای شهر» در یزد به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: نخستین موزه تشریفات و امور بین‌الملل کشور نیز به همت شهرداری یزد و با توجه و همراهی‌های ویژه شهردار یزد به بهره‌برداری رسید که این اقدام در حوزه فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.